Kaaabboooom!




Vilken träningsvärk! Känns som om jag rör mig som en robot.. Haha!
Bröstet värker (3 dagar sedan jag körde de), Benen är riktigt sega ifrån gårdagens pass :) .. Stela och helt totalt slutkörda! :D

Har jobbat natten som var och klev idag ut genom grindarna.... pustade ut : -Låååååångledighet! Eller ja ska faktiskt in och köra en övertids 12:a på nyår! Men det har jag ju valt själv :)

Idag har jag inte hunnit med någon träning och hade nog inte kunnat heller då ryggen bråkar med mig! :/ Ngt är i kläm när jag kommer i vissa lägen! Ska försöka köra lite rehab övningar nu..




Haft fullt upp idag efter att jag vaknade vid 14.. Allt roligt hembestyr! Tvätta, Stor städa, Laga storkok, Stor handla.. Men hann även med en besök hos min kära Farmor o Farfar! Skönt att se henne lite piggare nu iaf :)

Nu såhär framåt kvällningen ska jag falla för lite frestelse - Chips o dip! Älskar dip.. måste bara ha det om jag ska äta chips :P *woooop woooop*



//Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0