Neeeeej..




Träningen igår gick jätte bra! Bicpes + framsida axlar :D Ökade vikterna i biceps! Yaaaaay! Körde även lite övningar för under armarna - tack Alex för tipsen! :D Under armarna har helt runnit ut ur sanden men nu ska jag minsann lägga in de i samband med biceps.

På kvällen var det tjejmiddag/Spelkväll :) Kan verkligen rekommendera Rappar Kalja... Hur KUL som helst :D
Det var så himla trevligt! Tack allihopa <3

Värre var det när jag vaknade idag - dööö förkyld och huvudet fullt med betong! Usch.. legat under täcket hela långa dagen! Nyligen fått i mig lite soppa - värmde gott i kroppen!
Har inte alls tid att vara sjuk nu :/ alvedon, nässpray och näsdukar finns nära till hands.
Skulle idag kört baksida lår, vader + mage men det gick ju i stöpet ;(
Får väl spara det till på söndag/måndag nu..


Ikväll ska jag faktiskt spela Bingolotto.. pensionärs varning.. :P
Låt mig vinna ngt skoj :)
//Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0