~Saknar träningen~


Ligger fortfrande här hemma.. :S Magen krampar och huvudet lever sitt eget liv :(
Hoppas på jobb imon istället :)

Saknar träningen så otroligt mycket.. Behöver den i mitt liv för att må bra helt enkelt!

Saknar endorfinet som flödar efter ett pass.. saknar det lilla pumpen/trycket man får i de små musklerna.. !!
Saknar till och med lukten av svett.. haha! Normalt eller inte.
Känns som om "luften" har gått ur mig.. har muskelrna hunnit ta semester när de inte fått jobba på så lång tid?
Saknar detta pumpet.. :S






Nästa vecka vet ni vart ni hittar mig när jag inte jobbar iaf :) @ the gym!

Blir dyrt av att ligga hemma en lördag och nätshoppa.. :S
Har länge väntat på att MMSports ska få hem XS av en BetterBodies byxa men tydligen tar det evigheter.. men nu hittade jag byxan på Fitnessbutiken istället.. :D
Så nu e den beställd samt en hemlig julklapp. Även min bror beställde två BB byxor :)

 

Ha en underbar lördag!

 

//Linda

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0