Thiz Rox!!


Idag är en dag det mesta känns på topp!!




Idag blev det en lång sovmorgon då jag ska jobba natten.. Upp imorse och fixa i ordning Tindra för dagis sedan var det dags att lägga sig igen och vaknade 12:45... Jisses snacka om att man kan sova!!
En "god" grötfrukost väntade och massa dryck.. Latte/Juice/Vatten och sedan blev det Aminosyor med. 
Gissa om jag hade kissat mycket idag?! :D

Har än så länge bara hunnit med 2 måltider.. Det blir rörigt med maten nu när jag ska jobba natt :/ Men får hålla uppe mat tempot i natt så jag får i mig allt jag ska äta :)

När frukosten sjunkit in lite bar det av till gymmet.. Baksida lår, vader o mage!

Det gick så jädra bra på träningen idag!!! Lever fortfarande på kicken.. :P
Kunde yttligare öka upp vikten på baksida lår :) Och det hade gått lite till tror jag allt.. men får spara det till nästa vecka :) 75 kg stående ben curl har jag aldrig prövat innan men det gick fint.. Gjorde 4 st men hade kunnat göra fler så nästa gång kör vi på hårdare :D
Kunde även öka i vadpressen 110kg.. Där kör jag dock 25 i varje set så det bränner ordentligt!!
Heja träningsvärk imorgon!
Magen fick sig med en rejäl omgång. I slutet gick jag på plankan och körde 3x2min.. Så stolt över mig själv som klarade alla 3 setten... Att jag inte gav upp trots att hela magen krampade o armarna värkte :) Hade Rihannas låt - We found love i öronen hela tiden och det var nog en av anledningen att jag orkade hålla ut! Den är SÅÅÅÅ bra!



Helt slut som artist... YES BOX!


Ska även ner till Decembercupen och fick en förfrågan om att vara coach till söta Alexandra :) Ska bli riktigt kul att se livet backstage! Har ju ingen erfarenhet av tävlingar alls eller hur det funkar. Men Alex är ju rutinerad så hon får guida mig vad jag ska göra :D Ska bli spännande! Hoppas man får ännu mer glöd att pressa på inför nästa år när man får se alla fina kroppar :)

Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll och ladda inför natt jobbet. Fått Katalogen ifrån Thomas Cook inför flygresan så det blir att beta igenom den o se om man hittar ngt roligt att beställa :D

Ha det bra allihopa!

//Linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0