Lycklig och Sjuk



Ja kan man vara både lycklig och sjuk samtidigt.. Svar: JA!

Hade igår ett jätte trevligt möte.. vilket gjorde att man blev super glad! Taggad till 1000%.



Dock kände jag mig lite små krasslig när jag vaknade men det la sig efter lite frukost.. :) Men värre blev det på kvällen.. Så ingen träning för min del :S
Tiotusen rakblad i halsen och ett huvud som blivit träffad av en slägga :/ Blev till att vara hemma ifrån jobbet! Är fortfrande krasslig idag. Givetvis ska jag alltid bli sjuk när jag e barnledig och planerat in mina träningsdagar! Men jaja det kommer snart en ny vecka med förhoppningsvis MASSA träning!!

Idag kommer Tindra till mig och ska vara här hela helgen :) Härligt! Blir nog visserligen en lugn dag idag då jag e krasslig men vi får ha inomhusaktiviteter! :D

Hoppas ni andra sluppit alla hemska bacilusker..



//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0