Proppmätt




Sitter här och jäser i soffan efter en "liten" måltid.. haha! En stor tallrik med potatis och purjolök soppa toppad med lite avokado dip :D
Älskar soppa och detta var riktigt gott!

Undra hur träningen om en h ska gå när jag är såhär mätt just nu.. :S Sitter med min lilla efterrätt - Amino dryck och på tv´n rullar en Bodycombat dvd.
På torsdag ska jag tydligen köra passet på gymmet.. inte kört BC på över 6 månader -nada, noll, inget.. Så detta kan bli spännande.
Ska dock köra en gammal release - tänkte mig att det får bli BC44.. Ska bara få den att sitta på 2 dagar :S Så inatt blir det bara BC musik i öronen på jobbet! Sen får jag hoppas ryggen pallar alla hopp o studs.. :)





Tjolahopp!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0