Twinrix

Idag blev det en tidig morgon för mig och Tindra :) Vi skulle nämligen iväg till Hälsohuset för att vaccinera oss - Twinrix!
Har glömt nämna att vi ska resa till solen om ett par veckor :D Underbart!! Det bär av till Egypten - ett jätte fint All Inclusive hotell..  ett helt komplex :)




Lovley!!


Denna spruta var ju inte allt för skön.. :S Förstod varför Tindra skrek som en stucken gris :/ Och 2 st såna sprutor är det kvar att ta! Aj aj.. Hoppas resan är värt det :))
Hon blev iaf glad för hon fick både klistermärke och en ring hos doktorn! Sen hade jag lovat ett kinderägg om hon var duktig så det var bara att hålla sitt löfte :P

Helt stum i hela armen.. känns som om man fått värsta smällen. Typ en lår kaka fast sätt den på armen istället! :/

Ingen träning alls idag, tråkigt värre men det hinns inte med sen hade nog min arm gillat det mindre.
Har hunnit med massa annat så jag har hela helgen "ledigt" för träning och dyl.
Tvätten är snart klar, kylen är uppfylld.. (irriterad över att ingen lätt kvarg fanns på Ica) #¤%&/!"#. Min lasagne blev precis klar.. luktar ljuvligt i hela huset :)





Tindra ligger här och sover och jag funderar på om jag med ska ta en liten snabb lur innan jag ska till jobbet :( Hoppas nu inte Tindra får feber av sprutan som hon fått av nästan alla andra vaccinationer.

Tjipp Tjopp på er!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0