Hela långa helgen

Helgen som varit har sett ut som följande:

Lördagen bestod av träning för min del medan Tindra var på marknad med min farmor och farfar :D Hon åkte karusell och blev ordentligt bortskämd *like always*
Min tid på gymmet betsod av Rygg och Biceps! Gick bra men får inte riktigt kläm på dessa jädra dragremmar?! Helt lugnt när jag ska köra en armshantel rodd för då hjälper man ju till med andra handen. Men va fasen när man ska låsa båda händerna är ju helt mega svårt! (Amatör :D ) Jaja övning ger färdighet :) hahaha!
Lagade även meeeega god mat.. Baconlindad kyckling, Sötpotatis, Morötter, Kantarellsås och Vitlöksbröd. Måste dela med mig av denna underbara bild:



Har ordentlig träningsvärk i ryggen idag så övningarna bet nog :) Idag var det mys hela morgonen med Tindra och vi hade tvättstugan! Var jätte fint väder ute idag så det kändes jätte tråkigt att ha tvättstugan just idag.. :/ Men jaja nu e det klart! Vi roade oss med att få besök, leka med lera och sparkat boll..
Nu på kvällen efter att jag lämnat Tindra blev det träning.. Bröst och Triceps.. Triceps fick sig en ordentlig omgång kan man säga! AJ AJ.. kommer att kännas imorgon!! Fick bra med pump i armarna idag när jag hade dragit igång med triceps :) Härligt!! Ska se om jag hittar en äldre bild på mig - då kan man tydligt se hur formen börjat ändras sakta men säkert :D




Vill även tacka den söta tjejen på Hemköp som ivrigt letade rätt på mitt paket ifrån MMSports då de har fått problem med alla aviseringarna.. :S Skiiit drygt då mina grejor legat ett bra tag på lager nu!
I dagens leverans blev det:
*Casein
*Massa Celsius
*Omega 3
*BCAA XX

Imorgon drar min "mördarvecka" igång.. ja det är vad det låter som.. :) Hehe.. Vi jobbar mån-ons 15-23, ledig tors. Går på fredag natt 8 h sedan 2 st 12h nätter och avslutar med en liten 8h natt.. wiiihoo sedan ledig 6 dagar :D

Axlar/Mage står på schemat imorgon.. kanske även en Pw på morgonen om jag hinner med.. host.. eller om jag orkar stiga upp med andra ord! :)

Hoppas alla haft en fin helg!

//Linda








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0