Good gone BAD!




Gårdagens pass baksida lår, vader och mage har satt sina spår rejält.. Jisses! Har rejält med värk i vaderna och det är mycket bra! :) Magen får jag nästan alltid träningsvärk i - gytt! Kanske borde utmana mig själv nästa gång i mage och köra 2,5min x3 set planka istället.. Kör nu på 2min.. Heja träningsvärk!

Fick dock en chock igår kväll när jag såg hur mitt ben såg ut.. Inget ont, visste inte vad jag gjort sedan slog det mig.. Måste ha varit efter knäböjen.. Har nog överansträngt mig utan att jag känt det?! Kan man det? Får ju dock väääääldigt lätt blåmärken men så här stort?!!

Check THIS out. Nasty!!








Detta börjar bli tradigt nu!!! Men jag får väl börja med det positiva eller :D 


Morgonen bjöd på en liten sovmorgon *guldvärt* följt av träning som idag blev Bröst och Triceps! Gick strålande trots min "halsbränna". Körde superset och klarade av passet ruskigt fort + att jag fick sjukt med bränn! 
Svidade om tog en anbb Subway macka och begav mig till belöningen ------> En ansiktsbehandling! 

Min hud har typ blivit katastrof så hon fick jobba kan jag säga.. Och någon belöning var det väl inte direkt då det bitvis gjorde dödligt ont + att hon körde med någon jädra ozon grej som gav mig stötar i huden! Men förutom det så var det skönt :) Hoppas att min hud blir lite finare om ett par veckor!! 
Vill man vara fin får man lida pin - Eller? 


Hem en snabb runda innan jobbet kallade... Började känna av en jädra huvudvärk och halsbrännan övergick till halsont, ont bakom ögonen och i kroppen... NEEEEJ! 


JA nu e jag hemma och fick kasta in handduken redan kl 20.. Fryser som en tok och var ju tvungen att duscha efter jobbet då man luktar så illa och att kliva ur duschen var som att kliva ur naken i sirbirien... Gaaah KALLT! 
Nu har jag slutat darra som ett asplöv och ligger nerbäddad i sängen med min lilla MAC (dator) :D 

NU ska jag bli frisk!!! EN gång för alla... Hör du det där uppe??!! 

//Linda


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Jag har inte hört ett skit. Prova att ropa högre nästa gång, så hör jag kanske :)

2012-04-03 @ 23:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0