Lördag = Full rulle



En dag som passa Linda helt perfekt! 
Älskar när det är mycket på agendan och idag var en sådan dag :) 

På fm var det äntligen dags att bege mig till gymmet.. Taggad till tusen och laddade upp med en riktig power frukost! Sen var det dags för Craze (power workout). Och ja det var krut i den lilla skopan jag blandade vill jag lova! HERREGUD OCH MIN SKAPARE! 

Svettades som en tok.. och det började redan innan jag kom till gymmet.. Blev lite små yr och kände mig lite skakis. Sen var det bara att mata på! Trots att det var min första träningsdag sedan jag varit sjuk osv (2 veckors vila) Har det gått jätte bra på träningen idag som blev Axlar älskade Axlar (not)

Men man känner ju att man inte tränat på länge.. Aj aj.. Och jag fick trots craze´n dra ner lite vikter på vissa övningar.. :/ Men nu ska vi inte hänga läpp över det!!! :D 

Gott med riskaka :D 





Hemma igen och dags för att förbereda sig för dagens kalas och inte vilket som helst min mammas 50-års kalas! Hon fyller på måndag men idag blev det firande. Fick god mat och tårta.. :) Kul och samlas alla med! 

Hade fixat en jätte fin Orkidé och en Goodiebag med diverse saker som godis, tidning, presentkort o film :) 





Väl hemma igen var det dags för min mat igen.. Haha.. Slängde ihop en Pasta sallad med Kyckling och Stekt Halloumi ost :) Fint det!! 

Dålig bild men jäkligt glansig tallrik.. Hahaha... !!! 





Och ja gissa vad jag gjort nyss.. Haha.. Ätit IGEN! Natta macka med makrill o ägg sen lite Casein med såklart! 

KÄNNS SÅ SKÖNT ATT VARA TILLBAKA!!! 

Alla rutiner och träningen gör mig bara glad... Jätte glad! 

Även lagt in en ny order ifrån MMSports... *host host* 


Hoppas alla har en bra lördag!! 
//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0