Tiny Winy Stringbikini?!



Har lånat hem en tävlingsbikini som jag tror jag ska köpa :) Men jisses det är ju verkligen INTE som en vanlig bikini alls... Tyget över rumpan är såååå litet!!! Bara en liten stjärtlapp. Haha.. Sen ska den ju blingas med kristaller så det är en hel del jobb kvar på den. 

Men här bjuder jag på 2 bilder: 





Ja där är inte mycket tyg som ni ser! Haha.. Sen har jag knölat in ett par minimala string trosor under med då jag bara lånat bikinin.. De va tiiiiight kan jag säga!! 


Idag har jag varit och kört Rygg/Biceps med Maria :) Gick bra och jag kommer nog ha träningsvärk imorgon kan jag lova!! :D Testade även mina duo grips.. SÅ skönt att ha de som stöd runt handleden! :D 
Bygga bygga bygga - Bli större, starkare och få fram ådrorna!! *wiiiiee* 

Tiny Winy arm is goooooing Bigger.. !! 





Idag innan träning fick det bli "snabb" mat i form av Ris och Tonfisk.. Ingen höjdare men det gick ner med massa avokado och sweet chilisås :) 




Tur jag kunde äta kyckling och ris efter träningen - Mycket godare!!! 

Nu är det snart dags för lite mat igen - Mums trots att jag är ganska mätt än! Men det ska bli fruktsallad o det är sååå GOTT! 

Ska även försöka komma i säng i tid idag så jag hinner träna imon fm innan jobbet kallar! 
Hoppas alla haft en lika bra helg som jag :) 
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0