----------Fredag 27/4-----------



Min dag förutom jobb har bestått av MAT.. Jisses känns som om jag inte gör annat än att äta :) 

Blev en ljuvlig frukost imorse iaf :) 

Blev goda knäckbröd med makrill, yoggie med fruktsallad, ägg, is latte, juice och omega 3! Japp jag var blixter mätt sedan!! :D 



Sedan har dagen bara löpt på i matens tecken :) Redan klarat av måltid 5 av 6 st.. inte illa va!! ;O 
Så nu börjar vågen sakta röra sig uppåt igen efter de 3,5 kg jag tappade när jag var hemma och sjuk. 
YES! 


Ladda med lite craze innan man lämnade jobbet för att sedan åka till mitt andra hem. 

Dags för axlar (framsida och utsida). Passet gick hyffsat och jag ska absolut inte klaga på dagens prestation. Inte direkt något maxande med vikterna men körde på tills det brände och fick pumpalens! 

Dagens axel mos bestod av: 

*Sittande militärpress i Smithen
*Hantellyft åt sidan
*Hantelpress 45grader uppåt/utåt (special :D)
*Hantellyft åt sidan rak arm (lutad mot en pelare - toppen övning istället för att köra i Cable) 
*Hantellyft framåt

KLAR!!! Och axlarna brann! (nästan) :P 
Och jag fick idag använda mitt nya BB linne idag - love it!! 




Kvällen blir nu lugn - imorgon är det jobb som kallar! Och 2 dagars vila ifrån träningen. Ska bli skönt faktiskt! Kroppen är riktigt sliten efter "comebacken" och jag behöver dessa 2 dagar nu att vila upp mig och ladda inför rygg / baksida axlar på måndag!! ;D 


Hoppas alla får en underbar helg och att det blir fint väder :P 

//Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0