-Dagens tips-


Idag ska jag dela med mig en sida som jag ofta använder mig av när man får torka på övningar att köra för specifika muskelgrupper :)
Super bra sida med mååånga variationer av övningar! Man bara klickar på kroppsdel man vill hitta övningar för och POFF så kommer det en hel radda plus att man ser alla muskler man aktiverar vid de olika övningarna  :)

...TRY IT...

http://www.dintraning.se/muskel/5/M.-Latissimus-Dorsi.html






Idag efter jobbet begav jag mig till mitt andra hem - Gymmet såklart! :D Baksida lår, vader och mage! Har så otroligt ont nu.. Så det bet idag vill jag lova!! Gjorde lite små ökningar med så jag är glad!
Ibland går träningen verkligen trögt och ibland rent av dåligt men nu är jag inne i ett stim där det verkligen känns bra och att jag får kontakt, orkar och bara ger 1000%... Hoppas det håller i sig!

Idag fick jag ju min lilla leverans ifrån MMSports.. Följande kunde packas upp ur detta paket:

*Gakkic PWO - ska bli spännande att testa
*Whey 100%
*Casein
*Better Bodies myyyys byxor *underbara*
*Better Bodies Linne (limegult) :D

Hmm är det inte så att man tränar bättre när man har nya kläder? Hehe.... :D Nu får det vara slut shoppat med träningskläder för min del *LOVAR*
Det enda jag behöver införskaffa är ett par nya träningspjuks.. :P

Ha det loveley!!!

//Linda

 


Kommentarer
Postat av: Sussi - Fullt upp i mammalivet!

Den sidan är jättebra :D Brukar med gå in där och kika lite. Och ett helt program med gravidövningar har de med!

2012-02-08 @ 10:04:52
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0