Blood is pumping! <3





Nyligen hemkommen efter ett gott fredagspass på gymmet :D Så himla gutt!! Idag var det dags för Triceps/Bröst.. Gick över förväntan och nu är jag riktigt möööööör! :)
Idag blev upplägget:

* Bröstpress
* Bröst i cable uppifrån
* Bröst i cable nerifrån
* Flyers i nya funktionell maskinen
* Dips med 5 samt 2,5 kg hjälpvikt
* Skullcrusher? med Z-stång
* En ams triceps press i cable

Slängde även in underarmarna i dagens träning! Bräääändes ordentliget i mina små svaga underarmar. Men måste ta och lägga in de 2 ggr i veckan iaf då jag är så fruktansvärt svag där och ofta de som sviker mig vid vissa övningar =/

Fick lite pumpalens i ådrorna ikväll iaf..





Hoppas på lite skön träningsvärk imorgon. Har redan ont ibenen efter gårdagens ben pass. Där jag testa på lite nya saker.. Wiiiie! Mjölksyra på hög nivå.

Var ett bra tag sedan jag skrev men har jobbat och donat.. Nu är jag mitt inne i min lång ledighet (6 dagar).. Fast på måndag är det dags igen!

Imorgon kommer den dagen jag längtat efter länge - hör o häpna!!! '

JAG SKA GÅ UT O SVIRA :D


Ska bli riktigt kul.. Vi ska inleda dagen på Boda Borg sedan blir det lite samkväm hos Johanna innna det bär av för ett restaurangbesök med tjejerna! Ska bli rikigt kul...





Nu blir det lite kvällsmat :) Prottepankaka och en god grahamsbulle!

Hoppas ni alla får en riktigt fin helg!!
//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0