Periodisering it IS..





Träningen denna veckan har gått riktigt bra och efter varje pass har det väntat en salig träningsvärk.. :D Baksida lår och mage sitter fortfarande kvar... trots att det är fllllleeeera dagar sedan jag körde det.
Så det går bra med träningen nu igen kan man säga... Trots att mina fingrar strular med att somna titt som tätt.

Det enda tråkiga är att maginfluensa spökat i familjen denna veckan.. :S Uscha!!! Har som tur väl klarat mig ifrån den so far!

Igår pratade jag med en vän och ett kärt träningsfreak Alex... Som rekommenderade mig att köra lite Periodisering för att chocka kroppen... Så idag började jag med fler reps och lite lättare vikter.. 10-12 reps är det som gäller nu de närmsta 4 veckorna sedan är det dags för 4 veckor TUNG träning och mindre reps.. Ska bli spännande och se om man kommer känna någon skillnad i kroppen ifrån det jag kört nu - alltså bara typ TUNG träning.

Idag mosade vi till Axlarna ordentligt - sjuk värk under passet (jäkla svaga axlar) ... Men jisses vad skönt på samma gång! Hmm... lät konstigt!

AXLARNA - ni måste börja växa till er nu :P




Haha.. min arm ser halvt missbildad ut. Det va ingen bra bild alls ser jag nu :P Men får bjuda på någon nu framöver :)

Hoppas ni alla haft en bra inledning på denna vecka - sportlovsveckan till och med :D

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0