Upp & Ner



 

Haft en allmän knas dag.. bara känt mig på super dåligt humör! (Ja mer än vanligt :D) Hehe..

 

Jobbat till 15 sedan bar det av till gymmet för att köra Rygg/Baksida Axlar.. Inte alls nöjd med passet trots att jag ökade vikter i många övningar så som Hantelrodd, Sittande rodd och jag gjorde officiellt 3 strikta chins på gymmet! *wow* Mina underarmar är under all kritik... Får en sjuk kramp! Inte alls kul.. tror jag egentligen hade kunnat göra någon chins till om inte underarmarna hade svikit mig. Jobba MER på de alltså.. undra när det släpper?!

 

Ändå kändes det inte bra trots viktökningar.. Är jag påväg att bli sjuk kanske?! Får se om man har någon träningsvärk imorgon.. Just nu har jag en träningsvärk som räcker och blir över.. Framsida lår och rumpa är riktigt illa. Otrolig värk och har jag suttit en stund är det en lyftkran som behövs :P

 

-Blahablaha inlägg-

 

Hoppas ni alla får en trevlig helg iaf - själv ska man slava på jobbet :O

 

//Linda

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0