Utvärdering NR 2


Japp 3 gånger har jag nu testat Gakkic och kan säga att det fungerar utmärkt på mig.. :P Får ett otroligt pump och blir mer uthållig!
Igår körde jag axlar och det är ju min "sämsta" muskelgrupp.. Men jäklar vad jag orkade mer än jag brukar! Körde på mer vikter och körde 5 reps tom när jag egentligen tänkte försöka klara mig till 4.. *wwooooop* Lycka!

-TRY IT OUT-

Idag var det dags för framsida lår.. Galet trött och kände mig sliten ifrån start men jag tog mig igenom det!! :D Kändes som benen exploderade och svullnade upp totalt.. kan de inte alltid vara så?  =)



Körde idag :

* Knäböj 20kg x15x2 - 40kg x10 - 50kg x8 - 60kg x6x2 - 50kg x 10
* Gående utfall med hantlar 12kg/st - 14kg/st - 16kg/st
*Frontböj med Kettlebell 12kg x 20 - 16kg x 15x2
*Benspark ett ben i taget 15kg x10x2 - 20kg x 8x2
*Benspark båda benen 35kg x 10 - 45kg x 6 - 55 x 4x2

DONE! Helt stel och nöjd!

Nu dessvärre känner jag mig helt slut och typ känslan av att man håller på att bli sjuk :/ Uscha!! Hoppas inte det alls.. Har inte tid med det då jag precis kommit igång igen!





Har idag inhandlat Marabou Cookies and Cream.. Ska tugga i mig lite av den så blir jag nog bättre :P *host*





Ha en fin ondagskväll i snön!

//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0