Vilodag..




Denna dagen har varit en vilodag var det gäller styrketräning.. Behövde det verkligen då jag har så sjuk träningsvärk. Det sitter fortfarande kvar i ryggen och nu har det gått över ner i rumpa/benen :D *wooopa*

Jobb blev det tills kl 15 idag.. väldigt svettig dag med mycket att göra på jobbet men det är ju då jag trivs som bäst och klockan bara tickade på ... Vips så fick man gå hem!
Hämta lilla Tindra på dagis sedan körde vi och tvättade av bilen lite kvickt då den hade förvandlats till en rullande lerklump.. haha.. Men nu e den så FIN!

Fick sen nästa damp anfall när jag kom hem och då var det HELA Tindras rum som fick sig en omgång. Tänkte ja 2 h tar det nog.. Hell no!! :/ Byggde även en ny möbel och sen blev det en ny hylla på väggen. Sen röja och damma allt... Tog snarare ca 4 h.. Men damn vad bra det blev :D
Lite dåliga bilder men så som det såg ut innan är det stooor skillnad! :)





En glad Tindra.. *thaa ddhhhaa*

Så mycket vilodag blev det nog inte ändå..  Hehe :P Men fick gotta oss i pizza idag då det blev knappt med tid för att laga mat och ville bara smälla i mig ngt onyttigt och gott!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0