Blandad dag!



Vill inleda med att säga att detta har varit en bra dag i många avseende :)
Har spenderat tre timmar hos min Farmor idag.. Så himla härligt att bara vara hos henne trots att hon mest vilat! <3



Sen blev det träning för hela slanten! Biceps, framsidan av axeln och underarmarna fick sig en rejäl omgång! Gick idag väldrigt bra och det var lugnt på gymmet så man slapp köa :) De höll även på att möblera om då de hade köpt in en Funktionell tränings station :D Ska bli spännande.

Åhh det roligaste idag var när man fick det dära lilla smset ifrån Posten "ditt paket har anlänt".
Super sköna kläder som satt som en smäck :D På bilerna ser de mer röda ut - men de är rosa/svarta!

*WIIIIIIIIIIIEEEEEE*





LYCKA!

Sen måste jag ju bara visa Tindra in action :) Hon e sååå skön - jag vill med träna som mamma!





Ikväll blir det natt jobb.. ska bli spännande o se om jag håller mig vaken när jag inte sovit på fm.. Men får väl försöka ta mig en liten lur nu ikväll :)
Hoppas ni har en underbar kväll.
//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0