Gott tryck idag!



-Wiiihoooo-

Hunnit med mycket en dag som denna.. :) Lämna lillan på dagis, lite möte sedan drog jag till gymmet och körde ett Bröst/Triceps pass. Gick riktigt bra med viktökningar i Bröst på bänken. Vågade dock inte lägga på mer då jag inte hade pass! Men liiiite till hade nog gått att göra en 4:a på :D
Still weak but going strong! (såsmåningom)



Träffade min biffiga granne på gymmet som tränar ganska mycket, men har inte sett han på typ 2 månader nu. Fick en sån fin kompimang som värmde och boostade mig! Han tyckte jag vuxit till mig sedan han såg mig sist.. Han såg en klar skillnad! :) Riktigt roligt att höra! TACK!!
Man ser ju inget själv.... Varje vecka är det som Jahopp ser lika dan ut som förra veckan :/ Så därför var det extra kul när han såg att jag utvecklats lite :P


Lagat en stoooor form med Lasagne (onyttig och GOD) :)




Nu blir det snart lite övertid för min del och Tindra ska få vara med Morbror och Morfar idag :)

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0