Idag gäller > ASS 2 THE GRASS!


Liten update ifrån gårdagens pass - Jisses säger jag bara! Var sjukt roligt och fick lära mig mycket nya saker i gymmet :) Härligt att få lite variation. Redan efter första övningarna som vi körde super-set brände det i Latsen!! Aoooouujjj!
Vidare till chinsen..  Mja det gick ju inte att göra en av mig själv trots att viljan fanns där! Kommer halvvägs sen är det tvärstopp!! Såg löjligt lätt ut när Maria körde.. Men ja nån gång ska det bli min tur! :D Inte ge upp för det.
När ryggen bränt klart var det Biceps... O jag brukar ju inte köra så mycket koncentrerat då jag känner mig mkt svagare då O gissa vad vi skulle köra - Koncentrerat.... Haha.. Mina underarmar är sjukt svaga! Måste verkligen lägga fokus på de då de är de som sviker mig!
Många jobbiga Bicpes övningar blev det... :D Men tro mig jag har ont idag! Men på ett skönt sätt - TACK Maria!! :)

Maria in action! :D




I em ska jag bege mig till gymmet igen idag blir det Baksida lår, Vader och Mage! Elin ska hänga med och träna idag.. ska bli trevligt!
Ett roligt  uttryck jag hittade för några dagar sedan som verkligen stämmer - ASS 2 THE GRASS!
(annars får det vara)

Laddat ordentligt och jag har märkt nu denna veckan att jag hinner med alla mina måltider och allt känns toppen!
Idag blev det kyckling (med bacon) o Pasta med en god sweet chilisås gjord med Lätt Cream Fraiche :)

 

Ha en fin dag alla!

//Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0