Nytt år nya möjligheter!






Då har vi precis inlett 2012 och än så länge känns det bara bra..
Idag har varit en intensiv dag med först jobb sedan var det äntligen dax!!! -----> Träning för första gången detta året... :D

Baksida lår/Vader/Mage upplägget blev...

*Knäböj i Smith (sitta på stolen variant=bränn i röva) Kunde öka upp 10kg där...  Gutt :D
*Stånde leg curl.. Kunde även där öka 5 kg :))
*Sittande curl.. även där öööökkkning :D
*Utsida rumpa i maskin

*Vadpress sittande
*Stående vadpress

Körde lite superset med mage där och det fick bli:
*Plankan 3x1,5min
*Sidoplanka
*Plus en as jobbig övning som jag inte vet vad den heter.. hehe..





Känner mig helt slut i benen så det måste gjort susen.. Skönt att börja året med lite viktökningar! Då blir man glad! Eller var det nya skornas förtjänst?! :) Hehe!


Nu ska jag snart ta min Double Chocolate Almond Casein och smaska till att med innan läggdax! :)



Hoppas alla fått en bra inledning på detta nya året!
God fortsättning :P

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0