Fredag


En halv ledig dag fullt med stress.. :/ När ska jag lära mig att ta det lugnt?! Gaaahhh! Träningsvärk i stort sett hela kroppen - Det är gott iaf!!!
Blev sovmorgon imorse då jag har min natt helg framför mig! Iväg på möte sedan blev det gymmet för Rygg/Baksida axlar..
Gick bra idag på passet med en viss viktökning i vissa övingar :) Dock kändes passet väldigt stirrigt :S
Idag körde jag bara 2,5 kg hjälpvikt i Chins maskinen :D Gjorde iaf 4 st. Så det går framåt - (väldigt) sakta men säkert! Får nog försöka lägga ner lite mer krut på ryggen och dessa jädra ben o axlar.. Hmm eller nja ALLT.

Nu laddar jag om o tar nya tag nästa vecka.. Har 40 h natt framför mig så vila, äta bra mat och jobba står på schemat denna helg.



Tog lite mått igår.. O det var ju lite blandade känslor.. Ökat lite grann i benen, rumpa och bröst men mage, midja har blivit mindre. Äter som en häst travar.. och har ju inte direkt ätit sådär jätte nyttigt alla dagar - är ju en pizzalover! :P Hehe. Å vikten går ju inte direkt upp i någon rasande fart. 52,8 kg stannar nu vågen på..
Jag ser ju att kroppen börjar ändra sin form och musklerna börjar bli mer synliga men borde jag inte gå upp lite mer i vikt om jag nu bygger ngt eller har jag tappat mer fett? Hmm.. Nä lite kvällsmat snart på det innan natt jobbet :)

Kanske inte så rättvis bild att jämföra.. Men lite skillnad är där :) Bilden till vänster är tagen i Augusti. Den till höger är tagen idag av Tindra :) Hehe!





Bjuder på lite mer formbilder.. Ska bli riktigt kul och se hur det ser ut om 6 månader igen! Förhoppningsvis en större skillnad :D
Denna bilden kanske inte heller är så rättvis att jämföra... Dumt att man inte tagit bilderna med samma bakgrund.. Får nog ta och börja göra det :P 





Nu ska jag gosa ner mig i soffan bredvid en sovande Tindra och läsa Body (för 3:e gången) !!
Till Alex - Månadens curl girl: Sjukt snygg bild, så cool!!! :D



//Linda











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0