Changes...



Var ett bra tag sedan jag bloggade.. Har inte haft verken tid eller ork. Men nu ska jag försöka ta tag i att igen :D 

Det blir ingen tävling för mig i år då jag behöver bygga mer muskelmassa för att reda ut en diet. Så det är bara att fortsätta lyfta skrot och lägga fokus på att äta och bygga! Ja lite vila med såklart :) Det behöver min lilla kropp mer än jag själv anar! 

Det flyter på bra i gymmet nu och är inne i mina 4 veckor med TUNG träning! Vikterna flyger upp.. haha.. Ibland iaf :) 





Jag har trots allt blivit lite större (tjockare hehe) än för ett 4-6 månader sedan.. 
Bilderna till vänster är då och bilderna till höger är nu.. 

Bild boom!!!!!















Har igen ny rygg bild.. Men ska fixa detta snart :) 


Nu ska jag snart inleda min natt helg aka mördarhelg.. Men sen väntar en härlig 6 dagars ledighet! :P 
Hoppas alla får en underbar helg! 

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0