- En dag i solskenet -



Uppe med tuppen idag för att hjälpa min kära Farmor och Farfar en lite stund! :) Hatar denna skit sjukdom som har gjort min Farmor så illa! :/ Hon är en riktig kämpe som inte ger upp och jag hade aldrig klarat gå igenom det hon får igenom varje dag! 

Snälla kan någon komma på ett botemedel mot Cancer!!!



Väl hemma igen blev det lite mellanmål innan det var dags att bege oss ut i solen :) 






Blev en tripp till Dragsö där de byggt en super fin Pirat lekpark! Tindra var i full gång hela tiden kan man säga :D 










Sen laddade vi om med lite mat :) Lövbiff röra med Pasta fick landa i magen! 

Nu e jag snart redo för att bege mig mot gymmet. Idag ska framsida lår får sig en omgång :D Kanske kör lite vader eller mage med. 


Njut av solen! 

Over and oout






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0