Blir kvällen bättre?



Det ser så ut :) 

Var absolut tvungen att åka snabbt och handla då jag är piggast i familjen.. Hade noll och ingenting i kylen. Så nu är det ny blåbärssoppa och saft påfyllt. Dock har jag aldrig handlat så mycket "skräp/snabb" mat som jag gjorde idag. Gorbys, frysa pannkakor, färdig soppa m.m... Vojne..

Men kvällens höjdpunkt blir nog Ben & Jerry glassen - första gången jag ska testa denna så hoppas på en fullpoängare :D

Har förutom mina 2 rostade mackor idag äntligen fått i mig lite mat.. eller ja soppa. 
Köpte en tomatsoppa som jag stuvade ner lte kyckling i :D Blev gott iaf och starkt! 





Så nu mår magen bättre iaf :) 

Fick även nya Body - wiiiie! Det konstiga är bara att jag tog något erbjudande för typ 1 år sedan med 3 nummer av tidningen och får den fortfarande utan att ha betalat?? Hmmm.. Får väl en monsterfaktura sen!! :S 





Ska lus läsa denna med glädje!!! :D 


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0