Måttligt kul.... : (




Mitt inne i "mördar" helgen som den så fint kallas.. 40h natt sitter fint.. Men nu är det nerförsbacke och vi planar sedan ut med 6 dagars ledigt! *woooopa*

Idag klev jag upp på vågen och det var ingen kul syn alls! Ynka 51,3kg - &%¤#!!¤&/&%

Hur svårt kan det vara att öka i vikt.. Äter som en häst travar, tränar tungt och intensivt. Kör ingen kondition alls förutom de 5 min jag brukar köra på Crosstrainern innan jag drar gång. Sen känns som om jag t.om äta mer än 3000kcal vissa dagar!
Tänker ju inte direkt på vad jag stoppar i mig extra (utöver mina 6 mål om dagen) så som godis och snacks..  Men inte ens de gör att jag fläskar på mig lite extra..

Tappade lite motivation idag... :/ MEN....




Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0