Nöjd med dagens träningsvärk :P



Dagen kantras av en sju helsikes träningsvärk i baksida lår/rumpa och vader.. Magen klarade sig undan som tur väl.. ! Igår satt verkligen passet som en smäck... :D

3 set av varje och 10-12 reps utom vaderna där jag körde 6 set a´ 15 reps :)

*Good Morning superset med Raka ganska lätta Marklyft (börjar få in teknikerna nu *woooopp*)
*Gående utfallsgång med hantlar
*Ben Curl sittandes
*Sittande Benpress med fötterna högt upp på plattan
*Vaderpress fokus på kontakten (den satt fy tuuuuusan vad det brände - nu ska tandpetarna växa)
*Plankan med utmaning 3x2 min
*Abs Coster :)

Avslutade med 15 min intervaller på löpbandet.. första cardio jag kört på evigheter.. !! Men ville bara springa - inte gjort det sedan jag skadade ryggen för snart drygt ett år sedan! Underbar känsla att klara av att springa och slippa känslan av at ryggen ska gå av.

DONE!




Nu är jag ledig till måndag. Så otroligt skönt!!! :D Men idag blir det ingen träning för min del då Tindra är sjuk men hosta och lite feber.
Så vi har haft mys inne med film :)


Mitt lilla kvällsmål blev fruktsallad med Jordgubbar, Annans, Banan, Keso och Kvarg :D Super gott!

 

Have a lovley night!

 

 

//Linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0