~ Onda ben ~


Japp värken sitter kvar i baksidan och vaderna - My legs are killing me! 
Och idag är det framsida lår som ska få sig en omgång. Hur ska detta gå?

Min snygga morgon utstyrsel.. (oh ja jag har trosor på mig) :P Ser dock ut som en pygme.. igen! Haha..







O idag har det börjat snöa igen.. Nej Nej Nej... Våren - hallå vart tog du vägen?

La igår en ny beställning ifrån MMSports *host* Jag vet jag inet behöver mer träningskläder men skulle egentligen beställt Gakkic och BCAA XX men så råååååkade jag halka in på Better Bodies fliken.. *HMM*

Så ordern till mig slutade med:

BCAA XX
Gakkic
Body Science Bars
Ett par Better Bodies byxor
Ett Better Bodies linne






Nu ska jag lägga en liten plan om dagens träningspass :D

Ha en fin snöig dag!
//Linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0