Sjukt skönt ben/biceps pass!






Jag svävar där ibland mina rosa moln :) Idag körde jag framsida lår/biceps då jag roddade om i mitt schema i hoppet om att min leverans skulle komma idag! Men NEJ inget bälte kom idag *suck* Men det gick vägen ändå! 


ASS 2 THE GRASS





Värmde upp med lite Crosstrainer och sedan lite lätta benpress.. 
Sen var det 8 set knäböj - 40kg, 50kgx3, 60kgx2, 70kg o 72,5kg 
Super glad över att ryggen höll för 72,5kg.. (137% av kroppsvikt)  hade pass sista 2 och det gick MYCKET bättre när någon pushade mig! Nästa gång satsar vi på tyngre och med bältet.. 
Körde sen benspark och Frontböj... efter det gick jag som om jag hade skitit ner mig.. HAHA!!! 


Biceps blev det Curls med Z-Stången
Smala curls med rak stång
Sen en specialar övning jag hittade på Youtube :) Brände på bra!! 


Nu ska jag förtsätta titta på Desperate Housewifes innan jag ska till jobbet :D 


//Linda








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0