Då var torsdagen snart till ända..



Hej hopp ! 

Här har det hänt endel sedan senast :) Tränat och haft det gott, spännande möte osv. 

Igår var jag på Loket för min första mätning. Spännande värre. Men skönt att få prata av sig lite med någon som verkligen har koll! Man är ju lite som en berg och dal bana.. Hehe! 

Men Mari är verkligen toppen och alltid ett leende på läpparna !!


Lite om min mätning:
Vikt: 53kg
Fet %: 17,7% 
Fet i kg: 9,4kg
Muskelmassa: 24,4kg

Sen står det ju maaassssa annat med men det är väl detta man mest tittar på samt hur det sitter fördelat på kroppen! :) Som tur väl var det ganska jämnt fördelat. Hehe. Tur det :D Men mesta av fettet sitter ju på benen och magen.. Men blev faktiskt lite chockad över hur "lite" fettprocenten var.. Tänkte mig snarare 21% eller något.. Men aja jag kan inte göra mer än att äta som en häst :D 






Idag har jag tränat Bröst/Triceps - gick sådär! Usch tappade ångan efter första 2 setten. Wtf?!! 

Kände av underarmarna när jag körde sned bänk med hantlar :/ Så sjukt jobbigt nu när jag kör 10-12 reps.. nästan så jag längtar tills nästa vecka då jag går över till ca 6 reps o TUNGT! :D 


Har idag lagt in en beställning på Duo-Grips (hoppas det blev rätt), Ett gym bälte och lite Omega 3. Det var dessutom kampanj på gymbältet och de hade strl XS :D *happy me* 








Imorgon är det jobb som gäller och heeela långa helgen! Men innan jag tar jobb helg imon ska jag beta av ett axel pass :) 

Ha en fin helg alla!! 

//Linda











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0