-Det ska vara gytt och leva annars kan det kvitta-



Citerar Roy och Roger idag... 
-Det ska vara gytt och leva annars kan det kvitta-


Gårdagens natt jobb gick toppen och tiden gick undan! Nu är det bara en liten natt till innan jag är ledig i 2 veckor! :) 

Haft fullt upp idag och mina vakna timmar har rusat iväg - så snart är det dags att åka mot Pain Island igen! 
Har varit super bra väder idag och jag sov bort halva dagen.. Men hann få lite sol på mig iaf :) 

Idag blev det Baksida lår/rumpa på gymmet. Gick över förväntan och lyckades öka upp vikterna i Good Mornings idag :) Tycker det är svårt att bygga muskler på baksida lår så jag måste verkligen jobba på det! Annars är nog benen min starkaste muskelgrupp och det jag gillar mest att köra! 

Lämnade Tindra på barnpassningen idag - hon är helt tokig när hon vet att hon ska dit! Idag var det Koko som hade hand om barnpassningen och ja de hade verkligen stökat ner - men kul såg de ut att ha haft och Tindra var super nöjd! 

Låter bilden tala för sig själv :) 





Full rulle i kojan :D 


Have a good one! 

//Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0