A touch of pink



Idag började min 5 dagars ledighet - men va fanken regn och mulet?!! Vem trollade bort solen? 
Men lika glad för det är jag.. :) Gick lättare i gymmet idag när vädret inte är strålande.

Körde idag framsida lår och Biceps.. Gick jätte bra. Körde på så hårt att jag blev illamående ett tag där. Men det sved över och jag kunde köra vidare :) Underbart pass med gott pump! Högreps är verkligen mer effektivt för gott pump och mer kontakt - iaf för mig :) 

Ikväll ska fröken ut och ta en liten öl med Maria.. ska bli riktigt kul. Ska idag ha mina nya Ed Hardy skor jag köpte i USA.. (höga som fanken) :D Så jag har fått ta mig en prov runda här hemma nu så jag inte kommer dra dit ute. Haha.. Jobbigt med högklackat när man alltid har varit en pojk flicka :P 




Så tjejen i rosa ute idag - det är jag!! :) 


Satte även en "puff" lugg på Tindra idag.. Så himla SÖT blev hon!!!! 





Ha en underbar lördag! 

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0