~ Performance Fuel ~



Jisses vilket kanon pass det blev idag! 

Kunde knappt tro det var sant! :D Att gå ifrån värk i ländryggen till att köra loss totalt i gymmet - brände på ordentligt och nästa gång ska jag minsann köra upp vikterna yttligare :D  

HIGH FIVE på den....... 

"Imagine having something available that helps you train BEYOND YOUR LIMITS. Imagine endless energy. No weight is too great and no personal record is safe. That something would give you unmatched-results, where others have failed. That something is CRAZE, the ultimate in pre-workout power" 





Dagens ben pass fokus på framsida lår och vaderna utformades såhär:
Kör alla mina pass med "upprampning" av vikterna och ju tyngre det blir ju mindre reps.. Så idag började vi på 15-20 reps och tog oss ner till 6 reps. 

* Knäböj 20kg x 20reps, 30kg x 12reps, 50kg x10reps , 60kg x 10reps, 70kg x 8reps , 75kg x 6reps x 2set
*Frontböj 20kg x 15reps, 30kg x 10reps, 40kg x 8reps, 50kg x 7reps
*Benspark 30kg x 15 reps, 50kg x 10 reps, 60kg x 8 reps 
Avslutade det hela med att mata ut det sista i bensparken och droppa vikterna.. körde till slut på 10 kg och det kändes som 100kg.. HAHA..... 

På vaderna blev det: 

*Stående vadpress (special) med vikt i bälte
20kg x 15reps, 40kg x 12reps, 50kg x 12 reps x2set
*Sittande vadpress 60kg x 15reps, 70kg x 15reps x2set

Kolla in snygge kämpar minen.... :P Ja jag bjuder på den!! 




Nu har jag nyss intagit min 4:e måltid idag och ska jobba hela natten - kan ni tänka er hur mycket mer jag kommer hinna äta :O Hehe! Matlådorna är laddade och jag är redo för natten i gruvan! 

Köpt en väska till min dator och den är ju bara fööööör himla snygg på tal om annat :) ROSA såklart! 
Måste ju ha datorn väl skyddad inför min lilla resa som går av stapeln på söndag! Ska bli riktigt riktigt roligt :) Ska bege mig till USA - leva loppan och shoppa.. ja jag ska faktiskt försöka att träna något med! Alltid kul och se hur de har att på gym utanför Sverige :P 






Watch out here I come :D 


//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0