> Berg och dalbana <


Har inte alls haft tid med bloggen - Varit massa runt omkring.. Men nu ska jag försöka rycka upp mig! :)
Nu är ju "julen" över och man kan koppla av liiiite mer än innan!!
Julen var lugn och skön - god mat och trevligt sällskap! :D Lilla sötnosen fick massa fina julklappar så hon har fullt upp nu kan man säga :)








Har även hunnit med lite träning nu under tiden jag inte varit här.. :) Har dock haft lite trassel med ryggen samt höger axel som "klickar" så har inte kunnat köra några axel övningar som tex axel press osv...
Dragit i mig ett par kartor Voltaren och Limenentet har fått vara med varje dag.
Så idag var det dags att testa axlarna igen.. Och det gick vägen. Tog det relativt lugnt för att inte skada mig igen.. och det kändes bra som tusan!
Även framsida lår fick sig en omgång.. :D Så himla skönt!!!

Älskar mina nya BB byxor.. haha.. Vill helst ha de dygnet runt.





Nu väntar snart sista natten på jobbet sedan är man ledig ett par dagar :D Sweeeeet :)

Vill passa på att önska er alla en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!!

//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0