-Powersong-


Idag blev det i vanlig ordning en powerwalk innan frukost :D Men det var minst sagt blåsigt... Hade jag haft 2 vingar och bara lagt mig ner hade jag nog lättat :) Så för att sammanfatta så var det TUNGT att komma framåt speciellt när man ska putta fram vagnen med!
Men jag tackar Nike + GPS appen för att de har något så bra som POWERSONG.... Awesome !!! Tryck på knappen så kommer min favorit puschar låt direkt !! Då får man extra energi!
Och för er som undrar är den låten just nu : Ziggy X - This Rox ;)
http://www.youtube.com/watch?v=JEd7_PfKr7E&feature=related

Väl hemma efter stormen, blev det gröt frukost! Jag och gröt går väl inte direkt hand i hand men ja det går ner. Lite mjölk och äppelmos på samt MASSA Kanel :D
Vid 12 snåret blir det träning.. ska även idag inta en Celsius innan!
Det blir lite Rygg/Biceps (mina spaghetti armar behöver sig en omgång och ryggen behöver bli breeeeedare) :D

Ha en fin torsdag i stormen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0