Då vart det Söndag..

Idag var det söndag.. en mulen sådan :(
2 veckor kvar av semestern :) Skön känsla!
Var en lugn kväll igår var på en liten fest men för mig blev det LOKA =) Skönt och vakna upp idag och inte vara bakis!!
Blev en sväng till gymmet för lite Rygg/Biceps :D Gick bra tyckte jag! Har även ordentlig träningsvärk i benen/rumpa idag efter det härliga ben passet igår. UNDERBART skönt med träningsvärk..

Idag kommer min lilla tös till mig. Så veckan som kommer blir det nog inte lika mycket träning beroende på om man får lite barnvakt :) Men morgonpromenader får det allt bli :D
Får bränna kalorier på andra aktiviteter som tex. Barnens lekland o Barnens gård.. haha! Minst lika jobbigt o klättra o springa runt :)

Nu ska jag fixa mig lite mat sen blir det en låååång dusch !!

Trevlig söndag!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0