Dagens träning m.m

Dagens träning gick trögt.. Kändes som om jag inte hade tillräckligt med kraft :(
Rygg/Biceps blev det.. På ryggen körde jag x4 reps av varje:

*Chins med hjälpvikt (10-15kg)
*Latsdrag med smalt grepp
*Höga rodd
*Låga rodd
*En arms hantelrodd
*Liggande flyers med hantlar
*Shrugs

På Biceps x4 reps av varje där med:

*Sittande hantelcurl
*Hammercurls med rep
*Bicepscurl stående (maskin)
*Koncentrationscurls

Puuuh jobbigt var det!! Men skönt när jag var klar :)
Imon blir det lite Bröst/Axlar/Triceps :D

Efter träningen blev det hem för att laga mat.. idag blev det pasta med tomatsås m.tonfisk..
Låter kanske inte så gott.. men det är jätte gott och lätt att laga!!

Ingredienser:
*Krossad tomat m. chili
*Lök
*Svamp
*Tonfisk i vatten
*Vitlök
*Köttbuljong
*Vatten
*Svartpeppar
*Ev. lite salt

Hacka löken och fräs ihop med vitlöken. Häll i krossade tomaten, buljongen, ca 2 dl vatten samt lite av tonfisk vattnet. Krydda!! Låt sedan puttra ca 10-15min. När det är ca 5 min kvar häll i svampen och tonfisken :)
DONE :) Servera med pasta och någon god sallad!!




När sedan detta var uppätet blev det en runda till skogen!
Det tog mig 20 min sedan hade jag hittat så jag klarar mig - eller iaf till den Kyckling/Kantarell paj jag ska laga imon :D





Visst blir man glad av dessa små gula godsaker :)

Nu ska jag ta mig en promenix medan regnet  försvunnit och solen faktiskt tittat fram!!
Ha en trevlig lördag!!
// Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0