Efter regn kom det till slut solsken!

Ja då kom det äntligen fram lite sol här.. :) Igår var det ju värsta regn ovädret. Men det gjorde mig inget då jag låg inne sjuk (genomförkyld o en kass hals).
Idag känner jag mig lite bättre bara snuvan som sitter kvar! Hoppas jag blir bra snart så jag kan infinna mig i gymmet igen :D
Ikväll ser det ut som att det vankas "Festival". Hasslöfestivalen drar igång och idag är det ett lokalt band som spelar irlänsk musik, så himla bra är de!!

Idag blir ju som sagt ingen träning för min del.. Så snart jag kan komma igång blir det till att kötta ben!! Mina ben är helt katastrof....... så där behövs det muskler muskler o mer muskler!! Men är dock livrädd för att köra tunga knäböj då jag är rädd att ländryggen ska pajja :( Väntar på att få en ny tid hos fysioterapin.. stärka upp alla mina muskler inifrån och få en bra hållning! :) Längtar!! Att vara gravid/föda barn tog rejält på min kropp och slarvade efteråt med diverse träningar man skulle göra. FYYYY på mig!!!! Så man får ta denna smällen nu :S




Idag ser dagen annars ut såhär..


*Frukost - 1 port Fiberhavregryn (lågkalori äppelmos o mjölk)
*Mellanmål - Keso
*Lunch - Torsk med grönsaker
*Mellanmål - Keso m annanas
*Middag - Rester ifrån lunchen
*Kvällsmål - Fullkorns knäcke

Helt okej dag faktiskt.. bara träningen som saknas!!!!

Ha det bra!!! //Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0