Ett skönt ben pass !



Idag känner jag mig hyfsat bra :) Bara näsan som e lite bråkig men annars fint! Hoppade Cardio imorse, blev istället ca 1,5 h på gymmet. BEN BEN BEN blev det.. smög in 2 Triceps övningar med :)
Så ja det ska bli spännande om jag kan röra mig imon. Haha..
Då jag har väldiga problem med min ländrygg tog jag det faktisk lugnt.. Har inte vågat köra några knäböj än med vikter!
Väntar på min nya tid hos fysioterapin så vi kan börja bygga upp mina inre muskler =) Tills vidare kör jag på i ett lugnt tempo o inga mega tunga vikter då går det bra :)

Nu sitter jag här med mitt protin dricka o ska snart inta lite mat :D
Får se vad kvällen erbjuder.. idag är ju mina sk. "ätardag" men har än så länge inte gjort några större utsvävningar.. Kanske skulle gått ut o ätit idag eller lagat något gott hemma! Ska träffa ett par vänner sen så vi får väl se vad vi hittar på!

Ha en underbar lördag :D

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0