Long time no see..



Då vart man hemma igen efter två soliga dagar i Göteborg :) Vi har som sagt haft riktigt fint väder, till skillnad mot här hemma där det tydligen regnat NON-STOP... vart e sommaren i Karlskrona??!!!
Bodde denna gången på Scandic Opalen, måste säga att det var ett jätte bra/fint hotell.. Bättre än Scandic Crown och Europa =) Så nu vet ni vart ni ska boka hotell när ni ska till Gbg nästa gång :D

Har ju inte blivit någon träning alls när vi varit iväg nu.. Så idag känner man sig lite pösig. Haha.. :) Men imon drar vi igång igen!
Ätit gott har vi med gjort.. Magen var inte riktigt van vid den maten nu så jag var mätt i stort sett hela dagen på det vi åt till "lunch".. Black & White m goda såser osv.. O en KALL Öl och Cider till.. smakade så gott!!!!
Vann ju lite choklad på Liseberg... Så man har att göra på sina svullardagar :D Mumsigt!! Dock e bara geishan o halva ballerinan min.. haha :) Men jag klarar mig nog på det!!

Här kommer lite bilder ifrån gårdagen :D




Idag blev det lite shopping på schemat efter att vi avnjutit en underbar hotellfrukost.. (bacon, äggröra m.m) Dock var där så mycket folk. Har aldrig sett så mycket folk på en frukost förr... :S
Jag hittade mig lite saker på stan, trots att jag egentligen inte var ute efter något alls.. som det kan gå :) Haha! Sen hittade jag även en kommande födelsedagspresent på Body Shop, så nu e det klart!!

Hittade mig ett par Ecco skor typ Walking/Terräng sen ett par bruna gummistövlar nu när jag snart ska ut och leta efter skogens GULD :P



Så nu behöver inte jag köpa mer denna månaden - inte skor iaf :)

Nu blir det soffan och en film i regnet! Ska även fixa lite kvällsmat.. Ägg och en god fullkornsmacka :D

Over and out

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0