Ny tränad :)

Känner mig slutkörd efter dagens träningspass.. :D Blev ett långt sådant.. Gott!
Efter lite uppvärmning blev det först Chins.. Alltid varit fascinerad över när folk kört den. Men inte vågat pröva förrän för några veckor sedan.. Givetvis den med "hjälpvikter". Körde då med en hjälpvikt på 20-25 kg.. Ca 10 reps.. Har kört den nu varje ryggpass och idag klarade jag göra 8 st med bara 10kg "hjälpvikt" :D Stolt.. haha.. !! Men snart så ska jag banne mig klara det av mig själv!!



Sen när vi körde biceps.. Varför är jag starkare i vänster än höger?? Jag e ju högerhänt.. Körde Hantel Curls och hade kunnat göra fler reps på vänster än höger?! Gaaahh..

Nu är maten samt proteindrycken intagen så man e glad och lycklig!!
Nu blir det nog att dyrka solen lite medans den är framme :)

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0