Pumpalens...



Idag blev det en skön sovmorgon :) Lite gröt och is kaffe på det sen var man i tipp topp form!
Blev en runda på gymmet innan lunch, hade lite ont i höften idag :( Men så fort jag värmt upp och börjat komma igång gick det över!! Stretchade extra mycket idag! Får inte glömmas bort! :D
Blev lite Ben idag..  även två Biceps övningar :) Gick bra idag.. var taggad till MAX ville knappt gå hem. Haha.. Men ja magen började kurra så det fick bli hem till mitt protein och min goda pasta/kyckling/avokado!

Nu tar jag och mina små muskler semester i 2 dagar :) Göteborg kallar imorgon!

Här kommer en bild jag tog idag.. Bra att ha för att jämnföra månad efter månad :D
Känsliga läsare.. bläddra inte ner.. haha.. Har dock inte tagit på benen eller ryggen än. Får ta o göra det någon dag.. får kalla in lite foto hjälp :D



Spaghetti armarna ska bli stööööörrrreee! Gäddhänget ska med väck :)
Och ja jag ska klippa mig snart igen :) hehe.. ser ut som ja vet inte vad ;D



Måste även säga hur roligt det är att det är många som följer/stöttar mig i min resa :) Snittar ca 35-40 unika läsare om dagen! :D Ni e guld!

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0