Som julafton :)

Idag var minsann en härlig dag!
SOL SOL SOL - så dagen började på stranden ett par timmar! Farligt skönt :)

När vi väl var hemma så ser jag att mina fina nya bok jag beställt har anlänt!! Tack Alexandra för detta underbara tips till gröngöling!!! Nu har jag massa att läsa och jobba med..



Och som grädde på moset fick jag ett litet SMS ifrån posten att mina grejor ifrån MMsports kommit :) Så i med Tindra i vagnen och bege mig till Hemköp för att hämta ut mina godsaker :)
Ska bli spännande att pröva lite nya saker... idag blir det dessvärre ingen träning för mig men imon då rockar vi loss i gymmet :D Dags för Ben/Rumpa och även lite mage tror jag allt.



Har ingen super kamera men påsen längst bak är Casein :)


Ha en strålande tisdag alla!

//Linda

Kommentarer
Postat av: Al

2011-07-22 @ 20:53:06
Postat av: Alexandra Söder

Boken är hur bra som helst. Haft den i 3 år och hittar nya infallsvinklar och goda tips hela tiden. D.v.s. om man inte lusläst den från pärm till pärm från början, utan som jag gjort, gått in i de avsnitt jag vill ha träning på och kollat vilka muskler som involveras och sen provat ut.

Du kommer att få mycket glädje av den. Komplement av samma författare finns som heter "styrketräning för kvinnor". Den har mer fokus på kvinnliga problemområden som rumpa, mage/bål och rumpa.

2011-07-22 @ 20:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0