Svettigt värre - skönt!

Då var denna söndag gjord.. :) På fm blev det en tvätt av min lilla bil från insidan och ut.. :D Blev så jäkla FIN så jag knappt vågar köra med den nu.. Haha!!
När jag stod där i tvätthallen så hördes en kraftig smäll.. vågade inte titta bakom draperiet vad som hade hänt (så svenskt!!) så jag tvättade vidare.. 10 minuter senare kommer en gubbe o frågar om jag har lust att hjälpa honom för det hade hänt en malör...
Gick runt hörnan o hela hans kofångare hade lossnat.. När han skulle backa ut hade vattenslangen fastnat i kofångaren o slitit loss hela den... Mindre kul att åka o tvätta bilen sen komma hem med en helt trasig front.. :/ Stackars karl.. Han fick hänga upp den med ståltråd så han kunde köra hem...
Jaja nog om det... Tyckte bara så synd om den stackars mannen!!

Nu var man nyss hem kommen ifrån träningen.. Ben/Rumpa var todays mission :) Ja gick över förväntan.. Ökade tom lite vikter idag på framsida lår.. wiiiho!! Så svettigt blev det idag. ps. hade självtorkat lite på vägen hem..  :D www.SKÖNT.com





Prövade idag innan träningen Body Science BCAA XX - Aminosyra.. Nja det stod ju inte riktigt hur man skulle blanda det men tog en skopa o 3 dl vatten.. Jag som är lite kräsen tyckte väl inte att det var sådär mumsigt. Men fick dricka fort.
Några tips hur man blandar det??

Mina kvälls drickor:



Sen avslutar jag kvällen med en liten äggviteomelett med avokado, tonfisk och tomat :D

Hoppas ni haft en trevligt söndag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0