Träningsvärk Allan-ballan...

Har super duper mega träningvärk i magen.. Puuuuh !! Den där plankan satt där den skulle igår :D

Idag blev det Bröst/Axlar/Triceps, gjorde en del övningar jag aldrig kört innan så inväntar en ny träningsvärk imorgon!! :) Inga viktökningar på Bröst eller Axlar idag.. ökade dock lite på Triceps :)
Efter träningen var det mat som gällde.. Blev ris, tonfisk o grönsaker. Ni vet när man e sådär hungrig att man typ bara slänger i sig maten?! Ja så blev det.. aj aj inte okej! Blev blixter mätt, kunde inte ens äta mitt mellanmål idag.

Så dagens tips : Släng inte i er maten! :)

Men ja efter ett par timmar kom hungern lite smygande igen och då hade jag laddat med kyckling kryddad med honungs grillkryda, lite bacon, Vit fiber pasta o grönsaker :)
Har inte testat den här pastan förut men den var jätte god. Kungsörnens Vita Fiberpasta heter den!





Imon blir det bara lite lätt träning :) Sen vila och avkoppling 2 dagar i Göteborg med Nära O Kära!! Ska bli mysigt...

En dags färsk bild.. varning för halvnaket! Men nu har ådrorna på armarna börjat komma fram lite grann! Me LOVE!

Lite lätt pluffsig efter maten :) Fint det!! Hehe

'


Känns som om det går framåt.. Tog mina mått igår, har ju inte haft något måttband innan :( Men ja om en månad är det mätning igen o se om det hänt något spännande!

Är det någon som har någon erfarenhet om en sån typ "fett" våg? Tittade på en idag när jag var på apoteket.. är det värt pengarna? Funkar de?

// Linda

Kommentarer
Postat av: Sussis träning

Vi har en sån och jag tycker den funkar =)

2011-07-27 @ 21:44:55
URL: http://sussey.blogg.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0