Decembercupen 2011


Fick den otroliga äran att åka ner till Lund för att medverka som coach till Alexandra som gjorde debut i BodyBuilding :) Trots att jag inte alls har någon erfarenhet gick det bra :) Hon fick mest guida mig vad jag skulle göra! :))
Var en oförglömlig dag som satte mycket inspiration och griller i huvudet på mig! :D
Det var roligt att träffa Alex igen efter ca 2 ½ år.. då hon bor i Sthlm och vi bara har pratat på nätet sedan vi var på Bodycombat utbildningen ihop  :)

Tävlingen gick riktigt bra.. Tråkigt nog blev hon själv inregistrerad i sin klass men kämpade hårt mot sin andra "motståndare" Karin Alm som också var själv i den tyngre viktklassen :) En hel go energisk tjej.
De visade A hell of a show!!
De vann ju båda guldet givetvis - men Alex vann guldet för Overallen :D Tok bra!

Har fått låna 2 bilder ifrån reps.se då jag inte tog några egan för jag satt med en filmkamera i högsta hugg!

 

 

Alex grymma rygg!!

 

Det var allt vad jag hann med idag :/

Nu väntar packning och sedan bär det snart av till solen  :D

 

Ha en underbar söndag i blåsten!

//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0