Delivery just 4 me



Ledig dag och den har varit fylld med total "kaos".. Massa att göra!
Packa ner, packa upp, städa, tvätta, vika tvätt, handla.. Varför kan man aldrig ta det lugnt?!
Idag blev det ingen träning.. "Vilo dag" haha.. Känts som om jag har bränt en salig massa kalorier iaf då man haft tempot uppe hela tiden.
Tråkiga med det hela är att jag har inte haft "tid" *host* att laga mat.. så nu idag har det blivit köpe mat.. Pastabaren - snabbt och bra!

Det roliga idag var när det plingade till i min mobil... Leverans ifrån MMsports :))) Wiiiiie!
Blev massa protein i olika smaker, Casein och Aminosyra! :) Skulle beställt ett par Better Bodies Träningsbyxor såna sköna baggy typ.. Men de var slut i min storlek :( Snyft! Får ta de i nästa order!

4 nätter kvar att jobba sedan är det semester för min del i 2½ vecka - SKÖNT !!!! Egypten here we come! Men innan dess..... ----->

Väntar förhoppningsvis träning :) O  imon kväll blir det BREAKING DAWN med Marcus, Emma och Timmie..... Som jag längtat!!!!! Hoppas den lever upp till mina höga förväntningar.





Nu är det omelett dags :))


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0