I´m Alive :)




Ja då var jag här igen :D Inga ursäkter - host. Men har haft fullt upp i en veckas tid nu! Massa träning har det blvit med :)
Men tänker inte rabbla igenom en hel veckas dravel utan vi kör nutid :D

Har varit riktigt effektiv idag (som alla dagar hehe).
Yttligare en tidig morgon på gymmet - gud vad skönt det är att vara där tidigt, lugnt och skönt slipper trängas. Har inte haft mitt träningsschema i huvudet så ställde in mig på att idag är det Bröst/Tricpes.. -Gutt, lätt tänkte jag :) Men va fasen idag var det ju Baksida lår, Vader och mage... :S
MEN det visade sig att det inte kunde blivit bättre! Ökade upp vikter i alla övningarna på baksida lår :)))) WOOOPPPA!
Testa lite försiktigt med 60 kg knäböj a´la Linda idag i Smith maskinen.. Gick bra! Är så jädra rädd att ryggen ska smälla. Det enda som svävade runt i mitt huvud var bukstödet, bukstödet, bukstödet :) Voila det gick vägen!

Lycklig som tusan kunde jag gå hem ifrån gymmet idag.. Tog revansch ifrån gårdagen då rygg träningen gick sisådär.

Det märks nu att man sätter i sig omkring 3000kcal om dagen... Ser ni någon skillnad?





Inte så roligt att se men va tusan jag bjuder på den :D Bytt är bytt kommer aldrig åter?
Jo det hoppas jag verkligen.. Men där under ska det gro nu vill jag lova! Väx era muskler VÄX! :D

Nu ska jag strax dra till jobbet för lite kvälls jobb.
Ha en fin dag i solen :)

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0