Ny vecka..

Äntligen är jobb helgen över och jag har en hel ledig dag!! :) Lite tid över att slänga in ett blogginlägg :D

Inte kunnat träna på 3 dagar nu så man känner sig som en slappis - men hoppas jag ska kunna träna lite ikväll annars får jag gå på det imorgon. All träningsvärk har ju släppt.. Haha.. Känner mig ju normal i kroppen, var det såhär det kändes :D

Idag är det måndag och vågen tittade på mig - Dags att kliva upp ! Drygt 1 vecka med det nya kostupplägget resulterade i viktökning. Ca 1 kg upp.. Hej då magrutor nu kommer magkulan fram! :P

Var och handlade igår efter jobbet så nu har man fyllt upp kylen med bra saker! Och "massa" frukt o avokado.. Bara älskar avokdo!!! Era goda små rackare... :D





Idag blir det att laga Thai Kyckling.. Starkt ska det vara :) Ska även försöka hinna med att tvätta, sedan gå till frisören och bli av med hockyfrillan man just nu bär.. haha.. Får se vad det blir för roligt idag.




// Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0